úterý 3. července 2012

EHC Louny 30.6.2012


    V sobotu 30.6. se v Lounech odehrál jeden z vrcholů ČPH. Díky tomu, že tento závod je součástí EHC, patří k tomu nejzajímavějšímu, co lze tady v Čechách na handbiku zažít a zajet. V jeden den se pořádají hned dva samostatné závody. Dopoledne startuje časovka na 15km a odpoledne městské kriterium. V mé kategorii, tedy v MH3, startovalo 22 sportovců.
    Počasí bylo náročné, jak ostatně bývá v Lounech zvykem. Brzy po osmé hodině se městem přehnala průtrž mračen, která sice poměrně brzy ustala, ale množství vody na silnicích všem znepříjemnilo rozjíždění před prvním závodem. Po dešti se naopak poměrně rychle ukázalo slunce a teplota
začala brzy atakovat 30°C. V této „prádelně“ jsem se stavěl na start časovky.
    Odstartoval jsem asi deset minut před jedenáctou a měl tak štěstí na skoro suché silnice a naopak smůlu na vysokou teplotu. Časovku jsem nejel dobře, sice jsem překonal svůj čas z loňska, předpokládal jsem ale výraznější zlepšení. Příčinou bylo hloupé přepálení první půlky trati. Sice jsem měl výborný čas na obrátce, jenže ve druhé polovině, tedy ve stoupání do cíle, mi síly rychle docházely. S časem 26:08 jsem se umístil na příjemném sedmém místě. Čas vítěze Rafala Wilka, 22:45, pro mě ale zůstal v krajině snů. Velkou radost mi naopak způsobilo to, že z Čechů překonal můj čas jen Honza Tománek z kategorie MH2 a já si tak připsal další vítězství do žebříčku ČPH.

Printscreen záznamu ze sporttestru - Časovka

    V šest hodin odpoledne startovalo městské kriterium na jednu hodinu a jedno kolo. Podařilo se mi dobře odstartovat a již během prvního kilometru se zapojit do skupiny, ve které byli všichni, kdo skončili v časovce přede mnou. Tedy Němci Purschke a Gabriel, Brit Alldis a Švýcar Libanore. Poláci Wilk s Wandachowiczem se sebrali brzy po startu a nás ostatní nechali jednoduše za sebou. Během závodu se naše skupina zmenšila, když jsme za sebou nechali oba Němce. Purschke nás ale po krátké době opět dojel, předpokládám, že se pokoušel spolupracovat s Gabrielem, který ale našemu poměrně ostrému tempu nestačil. Výborně se mi spolupracovalo s Brianem Alldisem, se kterým jsem se často střídal ve vedení skupiny a v diktování tempa. V kriteriu jsme obsadil, pro mě naprosto nepředstavitelné, třetí místo a stoupl si tak na bednu v závodu EHC. To je cíl, o kterém jsem donedávna jen snil. Na druhou stranu je ovšem nutné přiznat, že závod v Louech patří ve srovnání s ostatními evropskými závody spíše k těm menším a dost slavných jmen na jeho startovní listině chybělo. Smůla opět provázela Zbyňka Švehlu, který se v odpoledním závodě trápil s nefunkční přehazovačkou, což se negativně podepsalo na jeho umístění.

Printscereen záznamu ze sporttestru - Kriterium

    Nerad bych zapomněl poděkovat pořadatelům za výborný závod a za jedinečnou možnost zazávodit si v Čechách s evropskou konkurencí. Pevně doufám, že se sejdeme ještě na mnoha ročnících tohoto náročného závodu.

Výsledky si můžete prohlédnout na stránkách společnosti Championchip

Odkazy na fotografie na kartě závodu na webu cphandbike.cz

1 komentář:

  1. MIRKU -GRATULUJU K VELKÉMU ÚSPĚCHU!
    A DÍKY ZA PRIMA WEB,KDE JE VŠE,PŘEHLEDNĚ.
    PIHERA

    OdpovědětVymazat