úterý 9. srpna 2016

Časovka do kopce – Zlaté návrší 2016

Tak trochu extrémní je další závod ČPH – časovka na Zlaté návrší. Je dlouhá, respektive krátká, pouhých 22km. To sice nezní nijak drasticky, ale jen do té doby než zjistíte, jaké vás čeká převýšení. To je totiž, bez pár desítek metrů, 1 kilometr. A zákeřné není jen to převýšení. Jedovatost této trasy spočívá především v tom, jak postupně utahuje a
utahuje. Začátek je krásný, téměř neznatelně stoupáte, abyste na desátém kilometru zbystřili a na 20. už potili krev. No tak to asi ne, ale fakt je to těžká trať.

Startovalo se z Jilemnice a cíl byl na Zlatém návrší u Vrbatovy boudy. Počasí bylo oproti loňsku přívětivější a silnice pod Horními Mísečkami už opravená a v bezvadném stavu. Dalo se tak předpokládat, že můj čas bude oproti minulému výrazně lepší.



První půlku trati jsem se snažil jet rozumně, aby mi zbyly síly na prudké stoupání v druhé části. Jak se měnilo stoupání, řadil jsem lehčí a lehčí převody. Bohužel, v nejtěžších stoupáních jsem narazil na omezení mého handbiku. Moje nejlehčí převody jsou na toto stoupání příliš těžké a udržet slušný výkon při kadenci 50-60 nedokážu. Nechtělo se mi ale kvůli tomuto jednomu závodu převody měnit a říkal jsem si, že loni jsem to taky vyjel, tak bych to měl zvládnout i letos.



Nakonec se mi podařilo zlepšit můj loňský čas o 10 minut a průměrný výkon byl letos asi o 14 wattů lepší. Jistě, rozkopaná prašná silnice měla na minulém výkonu také svůj podíl, ale určité zlepšení je evidentní. Snad na to má vliv nedávná změna v posilování.



Časovku se mi podařilo vyhrát s časem 1:38:14. Uznání patří ale všem těm, kdo se do konce tohoto závodu na handbicích dokázali dostat. 


Výsledky: CPH
Video z cíle: youtube
Video z přůběhu: youtube

Žádné komentáře:

Okomentovat