úterý 12. července 2011

Shrnutí uplynulých týdnů

Úterý 12.7.2011
    Dnes dopoledne jsem se vrátil nikoliv z hradu, ale z kontroly u svého urologa a to s již druhou krabičkou antibiotik. Budu je zobat do půlky příštího týdne.
    Po závodech Českého poháru v Lounech jsem byl natolik unavený a dlaň pravé ruky mě bolela natolik, že jsem musel na několik dní trénink úplně vynechat. Mojí kondici zřejmě neprospěl ani chlad, který v Lounech panoval. Ještě jsem se sice zvládl v neděli vyjet ze závodů, ale celý následující pracovní týden jsem se dával do kupy. V sobotu 25.6 jsem vyjel na krátký trénink, který byl zaměřený především na
testování úprav na pravém úchopu na mém kole. Úprav, které byly vynuceny právě neustávajícími bolestmi pravé dlaně. V neděli jsem se pak, spolu s Radkem Fabiánem a Tomášem Mošničkou, postavil na start závodu pořádaného sportovní skupinou Da-Ba. Dali jsme si s klukama trasu o délce 37,5km a myslím, že jsme si to celkem užili a to i přes to, že jsme během závodu dvakrát zmokli.
    Moje problémy s dlaní tímto závodem ale dosáhly svého vrcholu a já jsem nebyl schopen se slušně vyspat, protože mě každou noc probouzely silné bolesti a brnění v dlani a některých prstech. Zjistil jsem, že příznaky odpovídají syndromu Karpálního tunelu a rozhodl se, že si naordinuji ještě jeden týden odpočinku a pokusím se ruku zklidnit. Na konci tohoto „léčebného“ týdne, tedy v neděli 3.7 se mi ale udělalo zle a stoupla mi teplota. Vzhledem k tomu, že mne poměrně silně bolely záda a hlava, domníval jsem se, že se jedná o nějakou virózu nebo chřipku a podle toho jsem si nasadil léčbu, skládající se především z pocení, horkých čajů s medem (díky Káťo) a citronem a různých doplňků sloužících ke snížení teploty a bolestí. Když teploty ani po několika dnech neustoupily, přehodnotil jsem diagnózu, nasadil urologický čaj a navštívil obvodní lékařku mojí kamarádky, protože můj obvoďák i můj urolog měli ten týden dovolenou. Doktorka mi změřila CRP, zjistila, že mám silnou infekci a poslala mě do lékárny pro antibiotika. Výsledky testů včera potvrdily, že se jedná o zánět močových cest. Díky tomu, že antibiotika, která mi byla, víceméně naslepo, předepsaná zabrala, je mi dnes konečně celkem fajn a do konce týdne bych měl být již více-méně v pořádku.
    Klidový režim pravé ruky jsem si tak neplánovaně prodloužil, ale doufám, že to nebylo nadarmo a že bez operace Karpálního tunelu vydržím do konce sezóny. To co bohužel zatím nevím, je jestli se dokážu zúčastnit nejbližších závodů v Hustopečích. Přesto, že s nástupem do lehkého tréninku počítám víceméně ihned po dobrání antibiotik, nejsem si jist, zda budu mít dost síly závodit. Několika týdenní tréninkový výpadek a prodělaná infekce výkonu rozhodně neprospějí.

Žádné komentáře:

Okomentovat