úterý 7. srpna 2012

EHC Lobbach 4.8.2012

   Na každého se občas usměje štěstí a na každého občas sedne smůla. Na mě, při sobotním závodě v Lobbachu, bohužel sedla smůla. Jednu minutu před startem, ve chvíli, kdy už se téměř odpočítávalo, mi ušla duše v předním kole. Ohlásil jsem problém organizátorům, ti se mě zeptali, jestli mám někoho, kdo mi rychle vymění kolo, já řekl, že ne, tak mi pomohli ze startovního pole a já tak sledoval celý závod z vozíku. Smůla provázela i Zbyňka Švehlu, který na první obrátce zůstal
zaseknut za závodníkem, kterému spadla noha. Než se mu podařilo znovu rozjet, byla již skupina se kterou do té doby jel pryč a Zbyněk tak musel absolvovat zbytek závodu sám nebo s pomalejšími handbikery.
    Jinak ale musím říci, že závod v Lobbachu rozhodně patří ke krásným závodům. A to jak zajímavou a kvalitní tratí, tak perfektním zázemím, které handbikerům poskytuje Manfred Sauer Stiftung. Zařízení, které mohu snad přirovnat ke kombinaci Kladrub a Paraplete.
    Doufám, že jsem si svou závodnickou smůlu touto nepříjemností již vyčerpal a na dalších letošních závodech bude vše v pořádku. To ostatně uvidíme již příští víkend, v neděli 19.8., na Železném dědkovi.
   

Žádné komentáře:

Okomentovat