čtvrtek 2. srpna 2012

Informace o Maddiline Carbide

   V minulém příspěvku jsem psal o mé žádosti výrobci nového handbiku Maddiline Carbide o základní informace k tomuto krásnému kolu. Poměrně rychle jsem na můj email dostal odpověď a tak vám tady přináším její zjednodušenou verzi. Nejdříve vás ale musím upozornit, že kromě pozdravu a poděkování neumím ani slovo italsky, takže je možné, že má interpretace mailu, který mi přišel od pana Maddinelliho, může být trochu nejistá.
   Takže, kolo by mělo vážit, podle stupně výbavy a druhu kol, od 11,2 do 12,5kg. Je možné vybrat si poměrně velké množství variací příslušenství, včetně kupříkladu elektronického řazení. Také
nabídka kol je poměrně bohatá, od nejlevnějších hliníkových ráfků až po lehké, ale samozřejmě drahé karbony, opět možný výběr z více druhů. Kolo je primárně navrženo na 26" kola, ale výrobce je schopen a ochoten vyrobit i vidlici pro 28" přední kolo. Dodání by mělo trvat asi 2 měsíce od objednání. A teď k tomu co asi každého zajímá nejvíce, tedy k ceně. Ta se pohybuje, podle stupně výbavy, od cca 8250 € za nejtěžší a nejjednodušší verzi až po cca 9920 € za verzi superlight.
   Taky jsem se před pár dny dozvěděl, že oficiálním dovozcem a prodejcem firmy Maddiline pro Českou republiku se stal Jirka Kuchta, který touhle dobou tvoří nový web, na kterém určitě brzy najdete více informací.

Žádné komentáře:

Okomentovat