neděle 11. května 2014

Bělská vteřina 11.5.2014

Protože se tento víkend nekonal v okolí žádný handbike závod, zúčastnil jsem se dnes Bělské vteřiny. Časovky zdravých cyklistů, pořádané SAC Bělá pod Bezdězem a konaným v rámci závodů Unie amatérských cyklistů. Potřeboval jsem do svého
tréninkového plánu závod a tenhle nebyl daleko. Jako jediný handbiker jsem samozřejmě neměl žádné ambice. Šlo mi jen o to, zajet závod co nejlépe a potrénovat tak časovku, kterou moc neumím.

Závodu se účastnilo 125 cyklistů. Jeden nedojel kvůli defektu. Časovka měřila 17,3km a výškový profil byl celkem náročný, to si můžete prohlédnout na záznamu ze sportestru. Silnice byla po nočním dešti vlhká až mokrá. Foukal poměrně silný JZ vítr. Protože se ale skoro celá trasa závodu vinula lesem, ovlivňoval vítr výkon závodníků jen málo. 

Printscreen záznamu ze sporttestru

Závod jsem dokončil na nelichotivém 119tém místě, takhle hluboko v poli startujících jsem ještě neskončil :) I přes tuto pozici jsem ale registroval docela dost palců nahoru. Výborná atmosféra jak před tak po závodu. Příští rok si to určitě budu chtít zajet znovu. 

Výsledky: ZDE
Fotogalerie: až bude k dispozici, tak sem dám odkaz 

Abych nezapomněl, dostal jsem dnes do ruky pozvánku na příští víkend, konkrétně na Jarní časovku jednotlivců, je tam vyhlášena i kategorie handbike. Nebudete si chtít přijet zazávodit?


Žádné komentáře:

Okomentovat