středa 7. května 2014

Memoriál Karla Raise 3.5.2014

Tradiční a zajímavý závod, který, bohužel opět tradičně, neumím jezdit. Ani tento ročník nebyl výjimkou.

Když přemýšlím nad tím proč letos, nacházím několik nepříznivých faktorů. Za prvé, zřejmě neumím rychlé starty. V Počeradech za to na startu vždycky nějaký pošuk vezme a nasadí maximální tempo. Někdy mu to vyjde, jako loni Wilkovi a někdy ne, jako letos
Mošnovi. Za druhé, nejsem dobrý časovkář, obzvlášť na začátku sezony. A tenhle závod se jede časovkářským stylem. Vzhledem k jeho délce – 15km, to není překvapující. Za třetí – teplota, nemám rád chlad a 7,8°C je sakra kosa. Potřebuju jezdit v krátkém a ne v jägrovkách. Za čtvrté, poslední trénink před závodem byl dost náročný a já podcenil odpočinek. A nakonec za páté, nové kolo na kterém jezdím teprve 14 dní, sehrálo zřejmě taky svou roli.

Souběh všech těchto okolností způsobil, že jsem se na stupně vítězů díval z nepříjemného čtvrtého místa a na vítězné kluky ze Slovenska ztratil skoro 40 vteřin. Snad se poučím pro příště a pokusím se zlepšit to, co mi nejde.

Printscreen záznamu ze sporttestru

Teď ale k průběhu samotného závodu. Hned po startovním výstřelu za to vzal Tomáš Mošnička. Za ním se vyvezli Dano Kukl'a a Peter Šelinga. Než jsem předjel Holanďana, který mě od nich dělil, byli 5 metrů přede mnou a já nedokázal tu mezeru stáhnout. Po asi dvou-třech kilometrech Tomáš z vedoucí skupiny odpadl a já ho za chvíli dojel. Po dalších asi dvou kilometrech nás docvakli Michal Šiška a Zbyněk Švehla. V této skupině, v jejímž tažení jsem se střídal s Mošnou, jsme dojeli v podstatě až na konec Zahrádek. Tam se začalo spurtovat. Do cíle se ztrátou 37sec na vítězného Peťa Šelingu dojel na třetím místě Zbyněk, tři vteřiny za ním já a další, asi 4 vteřiny za mnou, projeli cílem Tomáš s Michalem.

Večer následovalo vyhlášení vítězů, spojené s bohatým rautem. Organizátorům patří obrovský dík.

Výsledky: ZDE
Super fotky má třeba Tomáš Mošnička: TADY

Žádné komentáře:

Okomentovat