pondělí 20. dubna 2015

Pardubický vinařský půlmaraton 18.4.2015

První závod Českého poháru handbike je tradičně součástí Pardubického vinařského půlmaratonu. Trať je rovinatá a poměrně kvalitní. Letošní nová trasa přidala několik přejezdů zpomalovacích pruhů a několik úseků dlážděných kostkami. Hodně kluků z
české handbikové špičky letos chybělo, čímž startujícím usnadnili cestu k bodům do ČPH.


Brzy po startu se na čele závodu vytvořila tříčlenná skupinka závodníků. Já, Tomáš Mošnička a Honza Tománek. V tomto složení jsme obkroužili v podstatě celou trať půlmaratonu. Až na poslední obrátce, asi 4 km před cílem, se mi po zaváhání Honza Tománka podařilo využít této jeho chyby a vytvořit si několikametrový náskok. Tomáš Mošnička jel chvíli se mnou, ale asi po 500 metrech odpadl. Sám jsem pak dojel až do cílové rovinky. Asi půl minuty po mě se cílem prořítili Honza a Tomáš, v uvedeném pořadí.

Printscreen záznamu ze sportestru

Na konec ještě pár neověřených klepů. Katka Antošová vyjela z trati, protože jí prý jeden z pořadatelů ukázal špatnou cestu. Anička Oroszová měla defekt v prvním kole, takže se zdržela výměnou kola. Patrik Jahoda si způsobil zranění na ruce.


Příští víkend se chystám do německého Hamburku. Závod se jede jako součást série Handbike-trophy a je velmi dobře obsazen, tak mi prosím držte palce.


Výsledky: TADY
Video ze závodu: ZDE
A pár fotografií: Zonerama



Žádné komentáře:

Okomentovat