středa 6. května 2015

Memoriál Karla Raise 2.5.2015

Druhý závod ČPH se koná tradičně jako součást Memoriálu Karla Raise - běžeckého závodu z Počerad do Loun. A stejně tak je tradicí, že tohoto závodu se neúčastní pouze handbikeři z Čech a ze Slovenska. Naopak, účast bývá opravdu mezinárodní. Největší konkurencí byli tentokrát reprezentanti Polska, Rafal Wilk, Arkadiusz Skrzypinski,
Krystian Giera a Zbigniew Wandachowicz.

Závod provázely ideální podmínky a tak se čekalo zlepšení všech traťových rekordů. Jak handbikerů, tak běžců nebo závodníků na inlinech. Slunečné, ale ne horké počasí, mírný SZ vítr. Paráda. Navíc bylo pravděpodobné, že rekord mezi handbikery padne i díky účasti Mistra světa a Paralympijského vítěze z Londýna Wilka.

Start byl jako vždy rychlý. Brzy se vytvořila malá skupina ve složení Wilk, Giera, Wandachowicz, Mošnička, Skrzypinski, Kukla a já. Rychlost byla vysoká a nároky na orientaci a pohyb ve skupině také. Někde mezi pátým a šestým kilometrem odpadli Mošnička s Kuklou. Na sedmém skupina, teď už čistě polská, odpárala i mě. Od té chvíle až skoro do cíle jsem jel sám. Neflákal jsem se, protože jsem věděl, že někde za mnou jsou Dano s Tomášem a nechtěl jsem jim dát šanci mě dojet. Těsně před cílem jsem uviděl Arkadiusze Skrzypinského a pokusil jsem se dostat před něj, ale cíl už byl příliš blízko a já to nestihl. Až po projetí cíle jsem zjistil, že měl defekt a dojíždí závod na prázdné přední galusce. Závod jsem dokončil na celkovém pátém místě za vítězným Wilkem, druhým Gierou a třetím Wandachowiczem.

Mrzí mě, že jsem se nedokázal s první skupinou udržet. Na druhou stranu se mi povedlo výrazně zlepšit svůj čas v porovnání s předchozími ročníky a především skončit první mezi Čechy a Slováky. A z toho mám radost.






 



Večer se konalo slavnostní vyhlášení spojené s rautem. Za to a samozřejmě za celý závod patří organizátorům velký dík.

Výsledky: CPHandbike.cz
Video: Youtube







Žádné komentáře:

Okomentovat