středa 27. května 2015

Rzeszow 16.-17.5.2015 - European handbike circuit

Dva závody evropského poháru – dvě čtvrtá místa. Na první pohled výborné umístění, na druhý, skrz slabší účast konkurence, stále ještě dobré.

Závody začínaly sobotní časovkou. Nemám časovky rád, neumím je jezdit. V Rzeszowě se časovka jezdí na stejné trati jako silniční závod, jen s tím rozdílem, že časovka se jede
na tři kola. Necelých 15km. Snažil jsem se jet opravdu naplno a nenechat nic náhodě. Od začátku po cílovou pásku s maximálním nasazením. Čtvrté místo za prvním Wilkem, druhým Gierou a třetím Wandachowiczem zhruba odpovídalo mému očekávání. Všechno reprezentanti Polska. Doufal jsem, že Wandachowiczovi budu o kousek blíž. Potěšilo mě, že Francouz Decluzeau skončil až za mnou. Je to velmi kvalitní soupeř.

Printscreen záznamu ze sporttestru

Nedělní kriterium na jednu hodinu a jedno kolo provázelo chladnější počasí a silný vítr. Necítil jsem se před závodem dobře. Svaly jsem měl úplně tupé, nebyl v nich žádný život, žádná radost. Pravděpodobně jsem podcenil nebo nezvládl regeneraci. Budiž mi to poučením pro příště.

Vyhlášení časovky

Hned v prvním kole se utrhla skupina polských závodníků. Já s Francouzem Decluzeau jsme tvořili druhou skupinku. Perfektně jsme spolupracovali a snažili se nedat Polákům nic zadarmo. Asi po třech kolech jsme se dozvěděli, že z první skupinky odpadl Wandachowicz a je před námi asi jednu minutu. Věděli jsme, že sám nedokáže udržovat tak vysoké tempo, aby tak krátký náskok udržel až do cíle. Tedy pokud ho nenecháme. Zareagovali jsme na tuto informaci a pokusili se ho dotáhnout. To se asi dvě kola před koncem podařilo. Wandachowicz se až do konce závodu pokoušel naší malou skupinku roztrhat a na tuto taktiku neustálých nástupů doplatil v cílové rovince. Asi 200metrů před cílem jsem nastoupil a pokusil se o třetí místo. Wandachowicze jsem předjel, ale o asi jeden metr mi to v cíli naložil Decluzeau. Zbylo mi tak opět až čtvrté místo.

Celkově bych rád pochválil organizátory za výborně připravený závod a také polské stavitele silnic za krásnou dálnici, která letos vede až k Rzeszowu.


Výsledky: časovka   kriterium
Video časovka: Tady
Video kriterium: Tady
Pár fotografií: Budou tady





Žádné komentáře:

Okomentovat