pátek 27. května 2016

Cologne classic - Mistrovství Německa

Jako přípravu na Světový pohár v belgickém Ostende, pojali jsme s Tomášem Mošničkou závody v Německém Kolíně nad Rýnem Cologne classic. Jednalo se o Mistrovství Německa a konkurence zde byla skvělá. Nejen domácí, ale i prvotřídní zahraniční handbikeři. Účelem naší
účasti bylo dostat se do závodního tempa, protože svěťák se koná dost brzy a my nemáme najeto dost závodních kilometrů. V mém případě se to bohužel ukázalo jako špatný nápad.

V sobotu se jela časovka na 20km. Trať vede úplně mimo městskou zástavbu a je velice jednoduchá, rovinatá. Charakterizovat by se dala asi takto – 5km rovně, zatáčka, 5km rovně, otočka o 180° a to samé zpět. Kvůli tomuto typu jsem se rozhodl zkusit jet podle wattů, chtěl jsem udržet průměr kolem 215W. Bohužel jsem se přecenil, první půlku jsem jel kolem 220 a pak už začal můj výkon pomalu klesat a do cíle jsem dojížděl na nějakých 185W. Škoda špatně zvolené úrovně výkonu. Skončil jsem 20. z 34 startujících závodníků. Umístění, které nepotěší, ale vzhledem ke kvalitám soupeřů není ani zklamáním. Výsledky najdete na konci článku.

Při čekání na vyhlášení vítězů jsem silně prochladl. Teplota se pohybovala kolem 12°C a foukal silný vítr. Výsledkem bylo nepříjemné nachlazení a silná rýma. Dvě následující noci jsem propotil a prosmrkal. Zvažoval jsem, jestli mám nastoupit na pondělní silniční závod. Protože jsem ale v pondělí ráno mohl zase dýchat, rozhodl jsem se to zkusit. Bohužel pohyb ve vysokých tepech v závodním tempu mi nedělal dobře, dost jsem trpěl. Z toho důvodu jsem se asi v půlce závodu rozhodl odstoupit. Dal jsem přednost rekonvalescenci před nadcházejícím důležitějším závodem v Belgii.

V úterý ráno jsme spolu s Tomášem opustili Kolín a zamířili do Ostende.


Výsledky Časovky


Výsledky Silniční závod



Fotogalerie Časovky




Žádné komentáře:

Okomentovat