úterý 3. května 2016

Memoriál Karla Raise 30.4.2016


Třetí závod, který jsem letos jel a podruhé na stupních vítězů. To je dobrá statistika, kdyby to tak vydrželo do konce sezony, bylo by to fajn.

Tento závod patří mezi nejkratší, jaké se v Čechách na handbiku jezdí. 15 kilometrů je na kole opravdu jen takový bonbonek a navíc má trať klesavou tendenci, takže patří zároveň mezi nejrychlejší. Na trati Memoriálu se potkávají handbiky s inliny a zdravými běžci,
takže je v cíli i podle trati spousta fanoušků. Atmosféra tohoto závodu je pověstná.

Na startu

Na startu u Počeradské elektrárny jsme se řadili před jedenáctou hodinou. Sluníčko překvapivě svítilo a teplota byla opravdu příjemná. Ve startovním poli byli zastoupeni závodníci z ČR, Polska, Slovenska a Holandska. Hvězdou závodu byl Polák Rafal Wilk. Paralympijský vítěz a Mistr světa. 

V cíli

Po startu šel Wilk brzy do úniku a vydržel v něm až do cíle, což se ale dalo čekat. Za ním se vytvořila pětičlenná skupina ve složení já, Mošna, Wandachowicz, Kukla a Šelinga. Asi po šesti kilometrech za to Wandachowicz vzal. Na jeho útok jsme včas zareagovali já a Dano Kukla. V tomto složení jsme pak absolvovali celý zbytek závodu. Těsně před příjezdem do areálu lounského výstaviště jsem nastoupil a dostal se do čela skupiny. Vím, že v úzkých uličkách parku už je jakýkoliv útok v podstatě nemožný. V předposlední ostré zatáčce jsem trochu přibrzdil, abych nevyjel z trati a v tom okamžiku do mě zezadu vrazil Wandachowicz a převrátil se na bok. Dano už byl v té chvíli asi 7-8 metrů za mnou, takže jsem měl cílovou rovinku jen pro sebe. 



Podařilo se mi obsadit druhé místo a zajet závod ve slušném čase.

Výsledky: ZDE 
Video: youtube

Žádné komentáře:

Okomentovat