středa 11. dubna 2012

Rosenau 7.4.2012

    V sobotu 7.4. jsem se zúčastnil svého prvního zahraničního závodu. Byl to závod na 44km ve francouzském Rosenau.
    Do Francie jsem vyrazil v pátek brzy ráno spolu se Zbyňkem Švehlou, se kterým jsme se podělili o cestovní náklady. To je holt příjemná výhoda auta, do kterého se vejdou dva handbiky, dva vozíky, dva handbikeři, nějaké to teplé prádlo a navíc ještě jedna manželka. Moje. Z Prahy jsme vyjeli poměrně brzy, protože jsem měl v pátek odpoledne zdravotní klasifikaci a vzhledem k tomu, že v ČR nemáme
klasifikátora, byla toto jedna z mála příležitostí nechat se oklasifikovat. Po důkladné zdravotní prohlídce jsem byl s konečnou platností uznán schopen závodit v kategorii MH3. To jsme si oddychl.
    Sobotní závod začínal za šedivého počasí doprovázeného velmi slabým větříkem. Startoval jsem z předposlední řady více než šedesáti-místného startovního pole. Hned po startu, jsem se pokusil dotáhnout závodníky, startující z lepších pozic. To nebyl jednoduchý úkol, vzhledem k tomu, že přibližně sto metrů od startu, byl první kruhový objezd a než jsem se z něj vymotal, byla skupinka, na kterou bych teoreticky ještě výkonnostně stačil, již tak daleko, že nemělo smysl ji pronásledovat. Většinu závodu jsem tak odjezdil v pětičlenné skupině. Byla to pro mě výborná zkušenost, nikdo ze skupiny se neflákal, všichni se střídali ve vedení skupiny, dá se říci, nesobecky spolupracovali. V posledním kole jsem se spolu se StefaanemVanHaverbekem utrhli ostatním a dojeli dvojici před námi. V cílové rovince jsem pak svedl lítý boj s Olafem Heinem, který jsem o pověstné milimetry vyhrál. 26. místo není nic, čím bych se mohl chlubit, i tak ale pokládám svou účast v tomto nejlépe obsazeném závodě série EHC za smysluplnou.
    Z Čechů je třeba vyzdvihnout výkon Martina Kováře, který zvítězil ve své kategorii.
    Další závod se bude konat v Pardubicích a to již tuto sobotu, tedy 14.4. 
Fotografie najdete na stránkách: http://www.handbike.fr/

Žádné komentáře:

Okomentovat