úterý 2. července 2013

EHC Louny 2013

    Jeden z nejvýznamnějších závodů handbike konaných na území České republiky se konal tuto sobotu v Lounech. Závod se jede v rámci Evropského poháru handbike – EHC a díky konkurenci, která se na něm schází, je to nejlépe obsazený závod v ČR. Počtem startujících se sice nemůže rovnat velkým závodům konaným v sousedním Německu, ale zhruba sedmdesátka účastnících se hadbikerů, to už je slušná akce.

    Začíná se tradičně dopolední časovkou. Jede se z Loun do 7km vzdálených
Počedělic a zpět. Profil trasy je v v první polovině klesající, zpátky do Loun se stoupá. Nemám časovky moc rád, asi proto, že je neumím jezdit. Doposud jsem je vždy jezdil hodně „na krev“ a s tím jsem měl na této trati problémy, protože stoupání v druhé části je pak zpravidla hodně bolestivé. Rozhodl jsem se proto letos vyzkoušet jinou taktiku – nepřekračovat v první klesající části svůj laktátový práh o více než 5%. Předpokládal jsem, že pak budu mít dostatek sil na zpáteční stoupání. Nebyla to dobře zvolená taktika, časovku jsem nejel dobře, dokonce jsem zajel horší čas než loni. Skončil jsem jedenáctý a to není dobré umístění.
Printscreen záznamu ze sportestru - Časovka Louny

     Odpoledne pokračuje závod městským kriteriem na jednu hodinu a jedno kolo. Každé z kol je přibližně 2km dlouhé a profil je poměrně náročný, jede se stále stylem nahoru-dolu. Mým cílem bylo napravit trochu nevydařenou dopolední časovku. Hned po startu jsem se držel ve skupině spolu s Wandachowiczem a Heinem. Spolu s nimi jsem obkroužil většinu závodu. Zhruba tři kola před koncem mi ve stoupání poodjeli a já je již nedokázal stáhnout a odjel jsem tak posledních 6 kilometrů sám. Výsledek kriteria nebyl špatný, skončil jsem na devátém místě a vylepšil tak svůj výsledek v časovce.
Printscreen záznamu ze sportestru - Kriterium Louny

    Přesto, že moje celkové umístění v tomto závodě nebylo nejlepší, těší mě, že jsem v časovce skončil jako nejlepší z Čechů a v kriteriu zajel z Čechů nejvíce kol. Výsledky najdete zde: www.championchip.cz

    Příští víkend se chystám do Německého Heidelbergu na 12. Rollstuhlmarathon.
  

Žádné komentáře:

Okomentovat