neděle 10. srpna 2014

EHC Lobbach 9.8.2014


Další závod seriálu European Handbike Circuit – tedy Evropského poháru handbiků – mám za sebou. Konal se tuto sobotu v německém Lobbachu a já tuto trať absolvoval poprvé. Sice jsem tu už jednou na startu stál, ale defekt mě zastavil dříve, něž jsem startem projel.

Měl jsem ze závodu trochu obavy, protože jsem jel na čerstvě předělaném kole s jinou polohou trupu. Rám na mém letos novém kole GTM Blackbird začal ve dvou svárech
trochu praskat. Když po slovenské Vrátné dolině praskl i ve třetím sváru, rozhodl jsem se ho reklamovat. Kluci z GTM si rám prohlédli a usoudili, že bude lepší postavit rám nový namísto jeho opravy. Požádal jsem je při té příležitosti o změnu některých jeho rozměrů. Především délky celého rámu a sklonu zádové opěrky. Za 16 dní mi hotový rám přivezl kurýr a já si něj vlastně teprve zvykám. Nová poloha mi ale vyhovuje daleko více, takže i to zvykání bude, alespoň doufám, krátké. Chtěl bych tímto ještě jednou poděkovat zaměstnancům i majiteli firmy GTM Mobil Marek-Technology za velmi vstřícný přístup a opravdu rychlé vyřízení mé reklamace.


Ale zpátky k závodu. Startovali jsem v sobotu ve 2 hodiny odpoledne a na programu bylo kriterium na sedm kol, celkem asi 37km. Trať je zvlněná s jedním poměrně krátkým, ale nepříjemným stoupáním a následným rychlým sjezdem k cílové rovince.

Díky mé pozici v průběžném pořadí EHC jsem mohl startovat z první řady. Téměř okamžitě po startu se vpředu vytvořil asi desetičlenný vláček v čele s fenomenálním Rafalem Wilkem. Tato skupina se začala rozpadat již na první otočce o 180° v půlce prvního kola. Zpočátku na tři skupiny – první ve složení Wilk, Skrzypinski, Achenza – druhou, ve které jeli Purschke s Gabrielem a třetí, ve které jsem jel já, Ducluzeau a Wagener. První skupinu roztrhal Wilk během druhého kola. Purschke s Gabrielem spolupracovali až do konce závodu, stejně jako já a Decluzeau. Wagener odpadl z naší skupiny už v prvním kole. V podstatě v tomto pořadí jsme projeli i cílovou páskou. Dokončil jsem na velmi dobrém sedmém místě.


Ve čtyři hodiny startovaly v minutových intervalech kategorie MH3, MH2 a MH1. V závodě kategorie MH3 jel velmi dobře Tomáš Mošnička. Patrik Jahoda v MH1 obsadil skvělé třetí místo.

Další a zároveň poslední dvojzávod Evropského poháru se koná 19. a 20. září v italském Fossanu. Pokud se nepletu a počítám to dobře, jsem nyní na průběžném pátém místě celkového pořadí EHC.


Výsledky: ZDE
Fotogalerie: ZDE




 

Žádné komentáře:

Okomentovat