středa 16. září 2015

Mistr ČR v silničním závodě 2015!


Tuto sobotu se při půlmaratonu v Ústí nad Labem konalo Mistrovství ČR v silničním závodě handbike. V Ústí jsem byl poprvé a nevěděl jsem tak úplně co mě čeká. Jistě, prošel jsem si trať na Google street view, ale to není ono. Měl jsem obavu z krátké trati, ostrých zatáček a nekvalitních silnic. Naštěstí se nic z toho nepotvrdilo. Okruh,
na kterém jsme kroužili centrem města sice nebyl dlouhý, ale co se prostoru týče byl naprosto velkorysý. Silnice široké a povrch kvalitní.

Plán na závod byl celkem jasný. Pokusit se ostatním během závodu cuknout a vydržet až do konce. Předpokládal jsem, že se se mnou může udržet Tomáš Mošnička. Myslel jsem si, že Honza Tománek ani Vašek Antal nám nebudou moci konkurovat. Zmýlil jsem se. Prvních asi sedm kol jsme jezdili společně a já nemohl naší skupinu roztrhat. V osmém kole na začátku stoupání jsem za to vzal a povedlo se. Klukům jsem odskočil a do konce závodu mě nedokázali docvaknout. Zhruba deset kol jsem pak jezdil sám a dotáhl to v úniku až do cíle.

Povedlo se mi tak obhájit titul Mistra ČR a patří mi tedy oba letošní tituly, jak ten z časovky, tak ze silničního závodu.

Překvapil mě Vašek Antal, protože zvítězil ve skupině mých pronásledovatelů a obsadil tak celkové druhé místo a zvítězil v kategorii MH3. A to přes vleklé zdravotní problémy, které ho sužují celý letošní rok.


Chtěl bych poděkovat organizátorům závodu za nádherný závod se skvělou atmosférou. Takových závodů v ČR mnoho není.

Výsledky: ZDE 
Video: youtube

 

Žádné komentáře:

Okomentovat