středa 30. září 2015

Maraton Berlín - 27.9.


Některé závody mám prostě raději než ostatní. Možná pro jejich genia loci, pro ten neopakovatelný zážitek, který si odtud vždy odnášíte, pro úžasnou atmosféru, nebo vlastně ani nevím proč. Prostě raději... A Berlín mezi tyto závody patří,
a to i v případě, že nedopadl podle mých představ, tak jako letos.

Handbiky startují v 8:43. Tou dobou v tomto ročním období bývá ještě chladno. Věděl jsem, že tomu tak bude a věděl jsem, že bych se měl rozjíždět v teplém oblečení. Jenže jsem byl v Berlíně sám a neměl jsem komu dát sportovní bundu před startem do opatrování. Takže jsem se už na rozjíždění oblékl do závodního, tedy poměrně tenkého. Během rozjetí to šlo, ale při čekání na start – museli jsme být připraveni na startu ½ hodiny před výstřelem – se do mě dala zima. Během čtvrt hodiny jsem se klepal jak drahý pes. A když bylo odstartováno a začalo se opravdu rychle, moje ztuhlé ruce nedokázaly rychle točit klikami a já tak z první skupiny odpadl poměrně brzy.

Čekání na start

Už na druhém kilometru jsem zůstal sám a protože jsem nechtěl čekat na handbikery za mnou, snažil jsem se dojet ty, kteří byli přede mnou. Asi na 9. kilometru jsem dojel malou skupinu ve složení Fromm, Öivind a Reppe. A s touto skupinkou jsem to dotáhl až do cíle. Spolu s Frommem jsme se většinu střídali ve vedení skupiny. A spolu si to také rozdali ve finiši. Fromm byl o necelou vteřinu rychlejší a já skončil v celkovém pořadí na 16/119 místě.

Z tohoto výsledku nejsem nadšený, naopak ho považuji za neúspěch. Měl jsem v plánu skončit nejhůře do 15. místa a s časem do 1:07. Bohužel ani jedno jsem nesplnil a tak jsem z Berlína odjížděl zklamaný. Nicméně jedno poučení jsem si přeci jen z této chyby vzal. Vždy se rozjíždět teple oblečený a pokud jsem na závodech bez doprovodu, vzít si na sebe klidně nějaké staré hadry, které můžu nechat na startu napospas...

Výsledky: ZDE
Video: youtube




Žádné komentáře:

Okomentovat