neděle 24. dubna 2011

Okolo Úval

Neděle 24.4.2011
   Dnes jsem jel trasu okolo Úval spolu s kamarádem. Koupil před týdnem nového horáka, tak jsme ho jeli vyzkoušet. Vzhledem k tomu, že má letos najeto jen pár kilometrů, byl to pro mě vyloženě relaxační výlet.
    To ale není důvod proč o dněšní cestě píšu. Asi po dvaceti kilometrech mi praskl bowden k přehazovačce a hrozilo, že se předře lanko. Zastavili jsme u krajnice a já začal prohledávat kapsičku s nářadím, jestli tam náhodou nemám isolepu, kterou bych bowden zpevnil. Nehledal jsem ani dvě minuty a zastavil u nás chlapík v červené feldě a jestli prý něco nepotřebujeme. Isolepu měl a půjčil! Udělal jsem z malého imbus klíče provizorní dlahu a za pomoci lepící
pásky a imbusu zafixoval bowden tak, že bez problému vydržel až domů, tedy dalších 40km. Tímto neznámému dobrodinci ještě jednou velice děkuji!
   V Klánovicích jsme se ještě stavili na pivo, takže zbytek cesty uběhl vyloženě příjemně.

Žádné komentáře:

Okomentovat