čtvrtek 21. dubna 2011

Trénink Strašín

Čtvrtek 21.4.2011
   Dnes i včera jsem trénoval na stejné trati a sice z Petrovic do Strašína a zpět. Vzhledem k bolesti lokte, způsobené poslední jízdou, jsem volit tuto kratší trasu o délce 40km. Včera jsem trénoval opatrněji než obvykle, nikam jsem nespěchal, snažil jsem se jet spíše lehčí převody a vyšší frekvenci. Protože loket přežil včerejší trénink bez protestů, rozhodl jsem se dnes vyzkoušet naopak převody těžší a zařadit také několik intervalů. Většina cesty proběhla klidně a bez problémů, ale cestou zpátky ze Strašína, kdy jsem jel dlouho na těžký převod se zase začal ozývat bolavý loket. Vypustil jsem tedy na zbytek cesty těžké
převody a soustředil se pouze na správné kruhové šlapání, což lokti zpravidla ulevuje.
    Vzhledem k tomu, že během dnešního tréninku panovalo téměř bezvětří, svítilo sluníčko a teplota se pohybovala okolo 22 °C, pro mě naprosto ideální podmínky, povedlo se mi zajet velmi slušný čas a to přes to, že jsem při zpáteční cestě projel Uhřiněvsí téměř krokem, díky tradiční dopravní zácpě.
    Zítra jsem měl v plánu delší trénink cca 60km, ale protože nevím jak se bude tvářit loket, nebudu s tím počítat na pevno. Vyrazím připraven jak na 60km tak i na to, že to v případě potíží otočím dříve a zkrátím to. Pokusím se udržet celou cestu lehčí převody a kruhové šlapání, snad to bude fungovat. V sobotu se budu věnovat rodině, takže handbike odpadá, pokračovat budu pravděpodobně v neděli.


Shrnutí cesty:

Trasa:

Pocity: Jelo se dobře, až na část druhé poloviny, kdy mě opět zlobil loket.

Silnice:
z Petrovic do Uhřiněvse – velmi dobré, vzhledem k šířce nevadí ani vyšší provoz
z Uhřiněvsi do Dubče – špatný povrch, místy nepříjemné díry
z Dubče do Sibřiny – dobré až velmi dobré
Sibřina – v obci je silnice v dezolátním stavu – díry
ze Sibřiny do Strašína a zpátky do Petrovic – velmi dobré až excelentní

Statistika – cyklopočítadlo:
40.75 km
1hod 35min
25,7 km/h


P.S. Nerad bych se zapomněl zmínit o závodu EHC v Rosenau, který se jede tuto sobotu 23.4 a kde bude startovat několik kluků z ČR, takže jim budeme všem držet palce.

Žádné komentáře:

Okomentovat