pátek 22. dubna 2011

Z Petrovic okolo Úval

Pátek 22.4.2011
    Dnes jsem si na trénink vybral trasu z Petrovic okolo Úval. Vzhledem ke včerejší bolesti lokte, jsem byl připraven trénink zkrátit, pokud by to okolnosti vyžadovaly. Pro jistotu jsem si také nechal nalepit kineziologický tejp, který by měl pomoci. Hlavním cílem bylo zatížit loket postupně tak, aby byl schopen normální funkce. To znamená žádné rychlé nástupy, žádné šlapání stylem tah-tlak, žádné honění se za časem. Celou cestu jsem se snažil pouze o kruhové šlapání, rovnoměrnou zátěž a lehčí převody. Trénink proběhl přesně podle
mých představ, loket nebolel.
    Přesto, že jsem první třetinu jel víceméně do kopce a proti větru a přes to, že trénink měl být dnes převážně relaxační, povedlo se mi dosáhnout slušného celkového času. Také jsem zjistil, že trénink zaměřený pouze na techniku šlapání není tréninkem druhořadým, ale naopak by měl zaujímat v mém pojetí sportovní přípravy důležitější roli.
    Mám tuhle trasu celkem rád. Má dobrou délku i výškový profil, ale kvalita silnice okolo Tuklat je přímo děsivá. Handbike je třístopý dopravní prostředek a je na něm, oproti klasickému jízdnímu kolu, daleko těžší vyhnout se všem dírám, obzvlášť pokud jich je tolik jako zde.

Kineziologický tejp


Shrnutí cesty:

Trasa:

Pocity: Jelo se dobře, kopce byly náročnější vzhledem ke zvolenému stylu šlapání.

Silnice:
z Petrovic do Uhřiněvsi – velmi dobré, vzhledem k šířce nevadí ani vyšší provoz
z Uhřiněvsi do Dubče – špatný povrch, místy nepříjemné díry
z Dubče přes Hájek a Královice do Doubku – velmi dobré
z Doubku do Hradešína – špatná silnice, místy díry a výrazné boule
z Hradešína k téměř Tuklaty – velmi dobré
z Tuklaty do Horoušánek – špatné až v dezolátním stavu – díry
z Jirny do Šestajovice – průměrná kvalita – pozor na překvapivé skupiny děr
v Šestajovicích několik desítek metrů povrch v dezolátním stavu
ze Šestajovic do Petrovic - dobré

Statistika – cyklopočítadlo:
60.5 km
2hod 23min
25,2 km/h

Žádné komentáře:

Okomentovat