čtvrtek 28. dubna 2011

V sobotu Počerady

Čtvrtek 28.4.2011
   Tento týden jsem toho moc nenatrénoval. V pondělí jsme se sousedy slavili jaro, v úterý pršelo a v dešti já jezdím nerad. Takže zbývá středa a čtvrtek. Včera jsem jel trasu č.2, tedy do Strašína – 40km a dnes trasu č.1 - Úvaly – 60km. Včerejší kratší trénink jsem pojal tak trochu jako časovku a snažil jsem se jet v rychlejším tempu. Dnešní delší trasu jsem pojal spíše jako trénink techniky s několika vloženými intervaly. Oba tréninky probíhaly celkem klidně až na dnešní zážitek se psem, který za mnou vyběhl z neuzavřené zahrady v Hájku a honil mě dobrých 200-300m. Štěkal jako debil a zřejmě se mi snažil něco ukousnout, naštěstí to byl celkem malý podvraťák a prostě nestačil
s dechem.
   Protože jsme se s Vaškem Antalem předběžně domlouvali na občasných společných trénincích, hledám poslední dobou pro Vaška trasu, kterou dokáže se svým nízkým handbikem projet. Tady okolo Prahy je totiž skoro v každé vesnici několik zpomalovacích pásů a já se obávám, že je nedokáže přejet. Například na trase okolo Úval jich přejíždím osm. Já mám kolo vyšší, tak se přes ně celkem v pohodě dostanu a v podstatě mi nevadí, jenže pro Vaška je to myslím konečná. První dva jsou v Dubči, naštěstí jsou to takové ty „bochánky“ nebo jak to nazvat, tak tam by snad problém být neměl. Další dva jsou v Hájku, ty půjdou zřejmě objet po krajnici a po trávě, jenže ty dva dlážděné kolosy v Jirnech asi nedá, ty budou nepříjemné. Nacházejí se v Jirnech na ulici Brandýská (vyznačeny červeně), tak jsem dnes zkusil zjistit, jestli půjdou někudy objet. Zkusil jsem odbočit do Uličky, dále do Tovární, Družstevní a nakonec do 5. května, jenže to nefungovalo a já narazil na další dva zpomalovací pásy (vyznačeny oranžově), z nichž na jednom jsem měl problémy i já. Tohle mě fakt štve, buď stojí silnice za vyliž kapsu, nebo tam jsou zpomalovací pruhy, v krajním případě oboje. 
Zpomalovací pásy Jirny

   V sobotu se jede další závod ČPH, tentokrát v Počeradech. Je to krátký závod na 15km a jede se na mírně zvlněném výškovém profilu. Dnes to vypadá, že nám bude cestu znepříjemňovat protivítr a možná i déšť. Snad se tato předpověď nenaplní a my pojedeme po větru a za příjemného jarního slunce. Držte mi palce.
   Nerad bych zapomněl poblahopřát k dosaženým výsledkům klukům, kteří se zúčastnili posledního závodu v Rosenau. Celkově lze výsledky označit za potěšující, já bych ale rád zdůraznit především úspěch Martina Kováře, který si jako jediný z Čechů sáhl na medaili.

Žádné komentáře:

Okomentovat