úterý 10. května 2011

Český Brod, finální trasa

Pondělí 9.5.2011
    Dneska jsem jel trasu, kterou jsem včera večer dopiloval na mapou. Je to vlastně upravená-doladěná trasa do Českého brodu. Na začátku jsem jí trošku zkrátil a na konci trochu vylepšil, takže na silnici 611 nejedu tak dlouho jako minule. V Č. Brodu buď opravili silnici, kterou jsem tak kritizoval, nebo jsem si na ní zvykl, ale už mi nepřišla tak zničená. Celou cestu, až na pár méně kvalitních úseků, jsem si opravdu užil a pravděpodobně tuhle trasu zařadím do svého tréninku namísto
trasy okolo Úval. Je sice o kousek delší, ale vyhnu se zdevastované silnici okolo Tlustovous. Vzhledem k tomu, že má 73km a to je celkem štreka, budu jí zpočátku zařazovat asi méně často, doufám ale, že časem to zvládnu 2x až 3x týdně.

Trasa:

Statistika – cyklopočítadlo:
73 km
2hod 53min
25,3 km/h

Žádné komentáře:

Okomentovat