pátek 13. května 2011

Voda shora, voda zdola

Čtvrtek 12.5.2011
   Ténuju a trénuju, sice ne pořád, ale snad docela dost.
Pondělí – 73km
Úterý – 40km
Středa – 40km
Čtvrtek – 73km
    Nedělám si přehnané iluze o kvalitě mého tréninku, koneckonců trenéra nemám a sporttester jsem si ještě nepořídil. Jezdím v podstatě podle citu a taky trochu podle knížky Cyklistika – průvodce tréninkem, autorů J. Sekery a O. Vojtěchovského, dá se tam najít pár užitečných rad.
    Pár pozitivních zkušeností mi trénink tento týden přinesl,
například ve středu se mi na trati do Strašína, podařilo zajet běžný trénink s průměrnou rychlostí více než 26km/h, což bylo vůbec poprvé. Když to srovnám se začátkem sezóny, je to příjemný postup.
    Ne jen příjemné chvíle mi ale trénink přináší. Dneska jsem sedl na kolo už dopoledne, přestože mám rád teplo a jezdím tak většinou až odpoledne. Na odpoledne bylo totiž hlášeno deštivé počasí. Mé plány bohužel nevyšly podle mých představ. Poslední hodinu na cestě z Českého brodu jsem jel v dešti a proti větru. Nemám rád ježdění v dešti a nemám rád ježdění proti větru. Ještě víc ale nemám rád ježdění v dešti, proti větru a po špatné nebo velmi znečištěné silnici a právě to se mi dneska povedlo. Kousek od Petrovic se něco staví a nákladní auta odtud stále odjíždějí plně naložena hlínou, což má za následek značně zaprášené silnice. Pokud do toho prachu ale začne pršet, změní se to v několik centimetrů bláta a právě tímto potěšeníčkem jsem si dneska projel. Až do té chvíle jsem byl prostě jen mokrý, ale po těch 300 metrech jsem vypadal, jak kdybych si do toho bláta lehl a válel se tam. Tohle opravdu, ale opravdu NEMÁM RÁD! Doma jsem vytáhl hadici a celý handbike omyl proudem vody a hned po horké sprše sedl k počítači a napsal, alespoň doufám, nepříjemný e-mail na městský úřad Prahy 22 – Uhřiněvsi, kde stavbu povolili. Snad se to posune k lepšímu, pokud si na ten nepořádek bude stěžovat více lidí.

Na závěr ještě obrázek s mojí polohou dnes ve 12.45


Žádné komentáře:

Okomentovat